Sunday, September 18, 2011

အေမ့ကခ်စ္ေသာ အေမ့ကိုခ်စ္ေသာ အေမ့သား

အေမရွိေသာ
အေမ ့ကခ်စ္ေသာ
အေမ ့ကိုခ်စ္ေသာ.... သားမ်ားသည္
အျမဲတမ္း အေမ ့သားမ်ားျဖစ္သည္။

အေမ ့သား
ဟုတ္ပါသည္.... ကြ်န္ေတာ္သည္
အေမ ့သားပါ

အေမ သည္ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေတာ့
ဘယ္အရာနဲ ့မွ ခ်ိန္ထိုး၍ မရနိ ုင္ပါ

အေမသည္ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေတာ့
ပထမ ပင္ျဖစ္သည္ အေမေရွ့တြင္
ဘယ္သူမွမရွိနိုင္......

အေမသည္ ကြ်န္ေတာ ့အေပၚတြင္
ညီမေလးထက္ပင္ ပိုခ်စ္၍ ပိုပူပင္ခဲ့သည္

မွတ္မိပါေသးသည္....
ငယ္ငယ္က အေဖရိုက္လွ်င္
ေရွ့မွကာဆီးကာ အေမသည္
ကြ်န္ေတာ့အားကာကြယ္ေပးတတ္သည္

ကြ်န္ေတာ္အသက္ ၈ နွစ္ ခန္ ့ က
အေဖတို ့ ယမကာဝိုင္းနား
မေယာင္မလည္နဲ ့ သြားကာ
အျမီးစားခ်င္ေသာ ကြ်န္ေတာ္တို ့
ေမာင္နွမ အား အေဖသည္
ေဘာလုံးကန္မွေရွာက္သီးစားရမည္
အရက္ေသာက္မွ အျမီးစားရမည္ဆိုကာ
အရက္တိုက္ေလသည္

ညီမေလးသည္ ဘာမွမျဖစ္ေသာ္လည္း
ကြ်န္ေတာ့မွာေတာ ့ ခ်ာခ်ာလည္ေလျပီ
ကြ်န္ေတာ္ကို ခ်စ္ေသာ
အေမသည္အေဖ နဲ ့ အၾကီးအက်ယ္စကားမ်ားေလသည္။

ေျပာမဆုံးနိုင္ေသာ
အေမ ့အၾကာင္းမ်ားပင္။

ကြ်န္ေတာ္ GTI အင္းစိန္တြင္ ေက်ာင္းတက္စဥ္ကာလ
အိမ္ျပန္ခ်ိန္နည္းနည္းေနာက္က်၍
ကားဂိတ္တြင္လာေစာင္ ့ေနခဲ ့ဖူးသည္

သန္လ်ွင္ GTI တြင္တက္ရစဥ္ကလည္း
အေဆာင္မွာေနေသာေၾကာင္ ့
အစားအေသာက္ ဂ်ီးမ်ားေသာကြ်န္ေတာ ့အတြက္
တပတ္တခါ ငါးဆင့္ခ်ိဳင္ ့ျဖင္ ့
ခ်က္ျပ ုတ္ ေၾကာ္ေလွာ္ကာ
လာပို ့တတ္၏

ကြ်န္ေတာ္ စားခ်င္တာမွန္သမွ် မျငီးမျင ူ
လုပ္ေပးတတ္ေသာ အေမ
ကြ်န္ေတာ္ လုပ္ခ်င္တာ မွန္သမွ်
လုပ္ေပးခဲ ့ေသာ အေမ..............

ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ေထာင္က်ေသာအခါ၌လည္း
ဘယ္ေသာအခါမွ ကြ်န္ေတာ္နွင္ ့ မေဟသီ ၾကားတြင္ ေကာင္းသည္ဆိုးသည္
ဝင္ေရာက္ မစြက္ဖက္တတ္ေသာ အေမ

မေဟသီ နဲ ့ ကြ်န္ေတာ္ စကားမ်ားတိုင္း
ကြ်န္ေတာ့ကိုသာ ဆူပူတတ္ေသာ အေမ

ဒီထက္ပို၍ ေျပာရလွ်င္
ကြ်န္ေတာ့ အသက္ ၃၀တြင္
မဂ္လာေဆာင္ခဲ့ သည္ ။
ထိုစဥ္က နွစ္ဖက္ မိဘမ်ားအား
ကန္ေတာ့ေသာ အခါ အေမ သည္
ဝမ္းနည္းစြာ ငိုခဲ့ ျပီး
ေဆြမ်ိဳးမ်ားကေမးေသာအခါ
ကြ်န္ေတာ ့အားငယ္ေသး၍ စိတ္မခ်ဟုေျပာသည္........

ညီမေလး မဂ္လာ ေဆာင္ေသာအခါ အေမ သည္
ဝမ္းသာလိွ ုက္လွဲစြာ ျပံ ုးေနသည္ .......
သိုေသာ္!!!!!!
ညီမေလးအား ငယ္ေသးသည္ဟု မေျပာခဲ့ပါ

အေမ ့အေၾကာင္းေျပာရလွ်င္
Facebook တင္မက တျခားေသာ
bookမ်ား blog မ်ားမွာပင္
စာမ်က္နွာ မေလာက္ဌ နိုင္ေပ.........

ထို ့ေၾကာင္ ့
ကြ်န္ေတာ္သည္ အေမ ့သားျဖစ္ပါ၏
ကြ်န္ေတာ္ ့ကဲ ့သို ့ပင္
အေမကိုခ်စ္ေသာ
အေမကခ်စ္ေသာ
အေမ ့သားမ်ားျဖစ္ၾကပါေစ။။။။။။။

No comments:

Post a Comment